



Guccio Gucci je 1921. pokrenuo kompaniju koja se bavila kožnom galanterijom i otvorio mali dućan u rodnoj Firenci. Gucci proizvodi su bili spoj elegancije i vrhunske izrade majstora iz Toscane zbog čega su vrlo brzo postali traženi, privlačeći kupce širom svijeta koji su htjeli dobar i otmen proizvod. Već tada proizvodio je torbe, rukavice, cipele, remenje i kupaće kostime.
Tokom rata zbog nedostatka klasičnih materijala Gucci je stvorio poznatu „Bamboo bag“ od trstike koja se u prodaji može naći i danas.
Već '50-tih godina otvorio je svoje prodavnice u Milanu i u New Yorku. Nakon njegove smrti, sinovi su nastavili tradiciju, te se proširili u London, Palm Beach, Paris i Beverly Hils.
Nakon što su Gucci torbe nosile Jackie Kennedy i Liz Taylor postale su nezaobilazan deo visoke mode.
'70-tih godina kompanija je došla u finansijske probleme te se deo prodao i od tada nije u porodicnom vlasništvu.
1994. u Tom Ford postaje kreativni direktor unoseći neke promene i novitete.
2000. godine stvoren je novi original „La Pelle Guccissima“ koža s otisnutim novim logoom koji je nakon toga postao novi zaštitni znak.
Tokom rata zbog nedostatka klasičnih materijala Gucci je stvorio poznatu „Bamboo bag“ od trstike koja se u prodaji može naći i danas.
Već '50-tih godina otvorio je svoje prodavnice u Milanu i u New Yorku. Nakon njegove smrti, sinovi su nastavili tradiciju, te se proširili u London, Palm Beach, Paris i Beverly Hils.
Nakon što su Gucci torbe nosile Jackie Kennedy i Liz Taylor postale su nezaobilazan deo visoke mode.
'70-tih godina kompanija je došla u finansijske probleme te se deo prodao i od tada nije u porodicnom vlasništvu.
1994. u Tom Ford postaje kreativni direktor unoseći neke promene i novitete.
2000. godine stvoren je novi original „La Pelle Guccissima“ koža s otisnutim novim logoom koji je nakon toga postao novi zaštitni znak.